فرقعة فرقعة

آخر الأخبار

recent
جاري التحميل ...

رانيا يوسف: كان نفسي أمثل مع أحمد رمزي عشان نتشاقى بقي


قالت النجمة رانيا يوسف، انا خلقت حره، ارتدي ما يحلو لي من الملابس مهما كانت ، متابعة: "طول انا طول الوقت بيتبصلي من بره بس، بيحكموا عليا من لبسي وده غلط ،أنا طول عمري من قبل ما أدخل الوسط الفني وأنا بلبس براحتي ومحدش كان بيقول لا ده قصير ولا مفتوح، اللبس ده حرية شخصية ليا انا وبس ومحدش ليه دعوه بيه خالص، ومش من حق اي حد انه يدخل ويقولي ألبس إيه وملبسش إيه".

وأضافت رانيا،  خلال لقاءها ببرنامج  "3 ستات"، عبر قناة "صدى البلد" يوم الجمعة: "إحنا كنا كلنا في مصر بنلبس على براحتنا لحد فترة قريبة، لكن بعد كده حصل تدخلات خارجية غيّرت مفهومنا عن اللبس والحرية الشخصية ، والشغل الكتير بيُفقد المراة كل أنوثتها، انا بصحى في أوقات من النوم أحس إن صوتي قلب علي راجل من كتر ما بزعق".

وقالت عن نجوم الزمن الجميل التي تتمنى مشاركتهم في أية أعمال،: "كان نفسي أمثل جداً مع احمد رمزي عشان نتشاقى ونلعب، الولد الشقي أحمد رمزي.

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

فرقعة